fredag

Jag blir galen, datorn hemma hos pappa har pajjat och ingen vet vad som är felet :S, Han ska ringa nån data tekniker nästa vecka... Jag får typ panik, jobbigt att vara så data nörd!

Igår var vi hos morfar och åt jätte god mat :), sen såg vi lite tv och snacka! Han hade gjort ett helt album med urkilpp från de han var bra i fotboll och hockey. De var verklingen fullt med olika texter och i varge står de : "E.Granlund var stjärnan på planen idag, och gjorde 11 mål" "Erling Granlund krossade". Visste att han varit bra men inte så bra :)! Synd bara att jag inte fick den talagen :P!

Efter vi varit hos morfar så skulle lovisa slinga mitt hår, jag vill ha ljusare nu till sommaren de känns så trist med svart eller iaf mörkt. Men de vart inte så bra, de vart alltså orange :S, eller typ ljust i hårbotten och sen mörkt och fult!!
Skrattade bara till en början men sen vart jag typ sur :(, jävla onödigt....
Idag for jag och lollo på stan.

Jag frågade hon på hm och frågade vad hon tyckte jag skulle göra, hon ba: jaa du kan ju inte tona över de för då kommer de bli grönt så slingor är väl som de ända grejen!

HAhahha nejnej tänkte jag aldrig jag ska ha slinger och de ska vara såhär orange, så vi gick till frisören och hon ba: jaa gör inte slingor för de kommer inte gå att få fint, de smartaste är att tona över de !

Om ni ska göra nått med håret så gå då för guds skull till en frissa och tro inte på nån annan :)!


 Snart syns vi, men de känns som surt att inte ha lov men de ska bli kul att träffa er :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0