Fredagkväll

Vi såg lets dance igår, de är ganska bra men de känns som jag inte har nått med de och göra eftersom jag inte ser om dom är duktiga eller ej :P! MEn de var väl trevligt :), Vi åt en jävla god middag före de!! Nå kött med potatis i ugnen, super gott vare.

Sen såg vi little miss sunshine, den var typ rolig och sorglig på samma gång. En sevärld film!!


Efter filmen blev de fika och kortspel, pappa ser ju knappt och de blir bara roligare och roligare :)!

Vi satt även och snackade om nudister och då kom de fram att när vi var i grekland så gick jag lovisa och mamma på en promenad och så kom vi till en nudiststrand typ. VEtte fan men mamma glodde som fan som vanligt,
VEt inte hur de kom fram men jag tror de var lovisa som sa jävlar va stor ding dong han hade!!
Jag : jaaa men de är ju därför han har en kondom på sig!!

HAHahhahahHAHA alltså fråga mig inte vad jag tänkte!
Jag gick kanske i fyra eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0