Hallo igen

KOm jusst ner från maten, vi åt uppstekt palt. Faktiskt mycket gott :)!

Idag var ju tanken att vi skulle åka skriller, men de blev inget av.
Vi cyklade först till sunnanå skolan och där var inte isen plogad bara en massa snö så vi cyklade vidare till sörböle och de var lika där... En massa snö! Så vi cyklade till anderstorp och kollade om de gick att åka där men icket:S, vi som hade tänkt vara hurtiga, men de slutade i emmas soffa på anderstorp. Skönt att bara få slappa men de vart ett helvete att cykla hem sen... Jobbigaste jag gjort på jävla länge ska du se!

Ikväll blir de att se tv tror ja, lollo ska ha tv:en så jag sitter väl framför datorn om jag inte drar till nån, de blir att nörda andra avenyn iaf :)! Har bara 10 avsnitt kvar nu, börjar få lite panik för när jag sett dom kan man ju bara se 3 per vecka och nu har jag ju sett ca 30 i veckan. MEn de kanske blir bra i alla fall, lite mindre nördande här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0