hmm

Kollade som hastigast genom aftonbladet, och där ser jag en kvinna skulle åka taxi vid 9 tiden till sin vännina, och på vägen så våldtar taxicaffisen henne och sedan kör han hon till platsen hon skulle. De var inte en svarttaxi utan de var en vanlig taxibil. Jag fattar som inte vad som flyger i en om man gör nått sånt!!
Han kommer ju bli fast hur lätt som hellt, om kvinnan var smart nog att kolla regg nummret osv!

Jag är då bara rädd, de skulle lika gärna kunna hända en själv... Men tur är att jag aldrig åker taxi mend e kan lika gärna hända på gatan... Ska nog köpa nå pepparspray och ha med mig på gatorna ;), eller så int
Men jag brukar ha måttot att aldrig gå hem själv på kvällarna! De har ju varit mycke våldtäktförsök även här i skell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0