Igår

Lördag kväll vart ändå lyckad :), Sanna ringde där vid kvart över 9 och då vare bara att pallra sig dit, jag satt och såg klart mello där, och som jag hade trott så vann perelli. Jag brydde mig inte så mycke, men de var ändå trevligt att se :)!

Sen körde vi lite singstar, sanna stekte sönder mig. Jag vann kanske 2 av 20 gånger, men ajja de sprollar väl :)!
Sen kom de en massa killar + linnea :), trevligt att höra dom sjunga singstar iaf!! Sen hippsvipps var klcokan halv ett. Tiden bara sprang iväg. Dom for och då bestämmde vi oss för att gå en prommis med doggsen !
När vi var vid sörböle skolan typ på bakgården ser vi en gubbe promenerar i rondellen, eller rättare sagt han lunkar för fort gick de inte, han tog en liten genväg! Tur hade han att inte polisen kom iaf :)!

Sen for vi hem och fika och då ringde Flurre (viktor) så han kom förbi och då vart de fika sen blev de titt på film, jag var trött som fan så jag somnade väl där vid 3, vid halv 5 vart jag väckt av sannis som sa att vi skulle gå och lägga oss för han hade farit :), super skön säng vare!!

Vaknade på morgonen av att Kissemissen hoppade upp i sängen och la sig bredvid mitt huvud och kurrade som fan.... MEnmen fick iaf sova 8 timmar så jag är nöjd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0