Ikvä'll

Måste börja göra mig klar, eller iaf gå upp och sätta på mig nå kläder för snart kommer lumme, vi ska till min mammi och käka sen blire att peppa upp till zoo :), ingen aning om någon låt som kommer att spelas av BYZ men vi får väl nöta youtube :)!

Jag har inte bestämmt vad jag ska ha för kläder en, börjar få lite lätt panik... Har att välja bland 4 ollika men de känns som allt kommer bli fel :S, vet inte hur jag ska håret heller, men de blir väl bra till slut :), kanske lägger in en bild om jag orkar ..

Jag julia och lummeskill ska laga middag tsm, får väl se hur de slutar men hoppas på nått bra iaf :)!

måste snabba nu, pusshoj och ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0