Lördag

Happ då var man glasögon orm... :S, peppar inte tills jag får hem brillorna kommer se förjävlig ut.. Menmen de blir nog bättre med tiden :)!


Går dag på skolan var rätt chill, vi lekte en rolig lek på idrotten sen vare bara svenska kvar, slutade där vid halv 2 :), då for vi på stan sen blev de fika som vanligt :), HIttade också ett par fina gardiner med pappsen!!

Efter skolan skulle jag hem och laga mat, mamma jobbade natt. De går ju som de går när jag ska göra nått... Kokade potatis de gick som fint sen kom jag på att laxen skulle in i ugnen, självklart hade jag inte satt på ugnen så den var ju iskall, potatisen blev överkokt men vafan de gick och äta iaf :), lite torr fisk bara :P

Sen gick jag mot stan och mötte Viktor vi såg bio, Morgan Pålsson, så jävla rolig film den är verklingen se värld!! Sen drog vi hem och bara chillade, klippte han också, inte för de syns så mycke eller de vart lite ojämta på sidorna menmen... :P, han som ville :)

Idag har jag varit rätt sliten en sen natt och en tidig morgon, hade lovat sanna att steka hamburgare idag. De var em i hund grejs på vitberget. Men de var trevligt förutom att mina fötter dog, nu när jag duschade vart dom svarta :S, mamma sa att dom hade möglat.... Hoppas dom blir sin vanliga färg snart och att sockerdrickan far bort :)

Ikväll blir vi bjudna på mat på scandic, för att vi jobbade typ :), de är soft. Så har jusst gjort mig klar och ska snart traska mot stan :)!, sen blire att chilla med sanna får se vad vi hittar på. Soo long!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0