LÖrdag

Då vare lördag igen och snart är de skola:S, men vi har då inge jobbigt så varför gruva sig?

Igår kväll blev de att vi for på hockey, de sög för jag hatar verkligen att sitta stilla och bara glo på nå spelare, när vi inte ens kände en kotte? :O
Också var de jobbigt att cykla... Sen for vi hem till julias mamma och körde ritleken, jag vann faktiskt typ två gånger, brukar alltid vara den som ritar fulast :P, Sen skulle alla hem, men jag och julia drog till hennes pappa och körde singstar:), de är så underbart roligt !!

Idag har jag noll planer, har jusst vaknat och funderar på gå en prommis. Men de kändes lite väl hurtit... Menmen julia kasnke är på som vanligt :)!



skriver mer om kvällen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0