Lördag

Har inte hunnit skriva idag, de vart som fullt upp. Var först en på stan med mammi, åt på max osv. mycket gott!
Sen var de kalas med jätte gott fika :)! Och trevligt med sälkten! Sen gick jag och julia en prommis och även födelsedagsbarnet följde med :)!

Sen har jag chillat vid tv:en med mamma och tobbe! Var faktiskt rikigt trevligt !! Sen kom de två tanter som skulle förfesta här och då blev de ett jävla liv och dom börja berätta om när deras barn övningskörde osv :)!
Nu har dom farit så nu är jag själv ett tag, ganska tråkigt faktiskt!

Väntar på att sanna ska sluta jobba, slutar där vid 9 hoppas jag på! Ska sitta och se melodifestivalen hemma själv som ett tap, men de är sånnt man får ta om man vill vänta på en stjärna som jobbar ;)!

Vi ska antingen chilla hemma hos henne annars blire väl att dra ut och hitta folk, vi får se vad vi orkar me!! Ska iaf sova där och hennes mammi är inte hemma så de blir nice i vilket fall som hellst :)!

Skriver kasnke mer sen annars får de bli imorrn, puss i rutan! 


Jag  längtar så sjuk mycke efter   dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0