Måndag

Går kvällen vart hemma hos mig, de kom en massa :), vi satt och såg tv. Jag fick inte se mitt skärgårdsdoktorn.... såg nå tatueringgrejs men dom tatuerade ju aldrig... Nästa söndag ska jag fan sitta och se de själv om de ska vara så :P

Men de var riktigt trevligt :), såg sen i en annan del i köping! dom är så jävla härliga! Man blir så glad :)!
 vi åt sen russin i fulla muggar så min mage mår inte bra för tillfället :S




Nu sitter jag på datan och har nån kille som kallar sig mona fast heter Jonas. Han som mummlar för sig själv, jag fattar noll.. Men nu måste jag hänga med, skriver mer när jag kommer om de orkas!


  Ta mig till sommaren nu tack :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0