Onsdag

Morgonen börjar med att min hals gör fäjävla ont menmen bara att packa sig upp för idag är de ju shopping! Mamma, ullis och julia står på våran uppfart halv 9 och tutar, bara att springa ut. De går inte så fort för våran röda pärla att komma frammåt, mamma trycker gasen i botten för att köra om en lastbil men de går bara 90 km/h HAHAHha nått är fel, ullis blir typ åksjuk också... När vi kommer fram till luleå så ser vi att vi har kört med öppen motorhuv, inte så kontigt att bilen inte går som den ska, motorn kunde ha fått en ispropp sa nån gubbe :P Eller dom ringde morfar och han sa de (A).
Mamma hade inte stängt den helt när hon kollade oljan på morgonen, de var nån krok ivägen och även vindrutetorkaren var klämmd.

Tiden på stan gick som bra, jag och julia hittade några grejs:), jag köpte en tröja från hm sen en T-tröja från mq och ett par knallblå troser:P, kan lägga in bilder på klädern sen om jag orkar :)!

Sen efter två timmar på stan bestämmde vi oss för att gå och käka med mammorna, vi gick på nån resturang där åt vi god mat :), Vi satt bredvid där man tog dricker och jag lovar att mamma drack minst tre stycken loka, kasnke borde kolla upp diabetes eller nått? (A), när vi som var klara hade ätit, lägger  hon världens raaaap och den var inte låg.
-Alltså herremin vi är ju på en resturang!
-Men jag kan inte rå för mina utsläpp
-HAHahha^^
jaja vi gick därifrån efter allt för mycke pinsamheter, hon tyckte även toan var lyxig, mullis höll på dö då hon hörde de,
- kallar du dedär lyx? :O
- jaaa de började ju lysa då man gick in på toan
HAhah hon har inte varit på många lyxiga ställen i sitt liv :P


Hem färden gick mindre bra, eller vi kom oss hem en efter en lång förvirran i luleå city. De var tydligen nån annan ut väg än man kom dit, så dom virrade runt i säkert 30 min. Mamma körde in i en rondell och sen sa ullis du ska ut här, då kom en bil då pall nitade mamma för hon va rädd att krocka....
- du får köra du ska aldrig behöva stanna i en rondell!
- men jag vill ju inte krocka
HAhah jaajaa de är bra du är påden säkra sidan men fort gick de ju inte iaf :P
Efter en massa rondeller bestämmer dom sig för att köra mot flygplatsen och komma ut på de sättet, de går ju gallan och vi är ute på E4ran igen :)!

HAhahha de är bara tur att vi är hemma, dom två hittade inte ens hem från byske då jag och julia hade varit på en fotbolls match dom kör alltså mot piteå i stället för mot stan... HAHhah sånna borde inte få ha körkort!

Men tack för en trevlig dag och jag tror jag inte skrattat så mycke på himla länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0