Onsdag

Dagen funkade, gjorde inte så mycket!! Eller vi har sett på dans uppvisning i aulan. Dom var skit bra, synd att jag inte fick den tallangen :S,

OCh nu är de bestämmt jag köpte en tatuering idag till zoo så de blir av att fara :)!
Hoppas på mycke folk och en trevlig kväll.

Var även hos tandis idag :S, de är aldrig roligt.... Förra gången jag var där sa hon att jag har 14 början till hål de var mindre bra :S, denna gång sa hon ingen ting om de utan att jag hade bitit av en bit av en tand. Inte visste jag de :P, hon tyckte de var konstigt att jag inte haft ont eller kännt de, menmen de ska lagas nästa vecka nån gång så de blir bra :)!

Ikväll är de tv kväll för hela slanten, de är top modell bla och de är bara ett måste att se.
Måste också börja plugga, de vart som inget av igår :S....



Kommentarer
Postat av: linnea

gud vilken härlig header :D

2008-03-19 @ 15:13:36
URL: http://ping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0