Söndag

M^åste bara säga tt middagen igår var helt underbar god !! men efterättsbufén var fan den bästa!
Dom var lite sura där borta, typ tvingade oss att köpa dricka osv... Att man inte kan äta utan att dricka. Men vi tog en tillbringare med vatten så de löste sig :)! hade ju lite klappt med pengar eftersom vi trodde allt skulle vara gratis!

Sen drog vi hem till sanna såg lite björn sen bliev de singstar, jag krossar ju alla, int..... Jag är verklingen världelös :S.

Sen for vi hem till mig vid 12 efter vi varit och lämnat nån cykel på norrhammar. Då blev de bak av kaka sen sov vi :), var jävla trött ska du se! är de nu med, fick inte sova ut idag heller för skulle ju och jobba på edda... :S, jag och emma skulle vra värdar till nå sponsorer som skulle få fika typ. Men de kom tre stycken max så de var inte så mycke att göra!

Nu är jag iaf hos pappa, han bakar bullar och jag ätyer dom :)! 
Sen blire att fara till julia och mysa med girlsen, vi ska skriva en låt hade vi tänkt. Kan aldrig sluta bra men vafan ett skratt för livet kasnke :)!




 rätt så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0