Söndag

Igår på kvällen så for vi först och hyrde film, eve fick bestämma och de vet vi nu att hon aldrig ska få göra igen, för den var verklingen inte bra. nån surf film...  De var jag epa wille och emmsan sen kom även jesper och thomas till mig mamma:), förvånande pallrade dom sig till stan från mb, harnog aldrig hänt :P

Sen spelade vi lite kort, och som alltid har jag tur i spel så hanna vinner :), men dock bra dom första gångerna!
Sen far jesper och thomas och vi andra chillar, snackar osv :)
Vi stog och väntade på emmas pappa ett gasnka bra tag, men då kokm min super snygga granne!, så de görsom inte så mycke :)!

Tack för en lyckad kväll!


Idag var de tänkt att jag skulel till farfar men de blir nog inge av pga av vädret... Ska gilla hemma med pappi ist, kasnke städa mitt rum om jag orkar :)!



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon :)
Hoppas du får en bra dag!

2008-03-09 @ 10:41:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: EPA

ring mig ikväll stumpan, sen ringer vi johanna å :]

2008-03-09 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0