Söndag

Idag har jag väl inte gjort sådär överdrivet mycke. Cyklad hem från sanna där vid ett kasnke, åt en banan sen ringde jag julia som var påväg ut och gå. Så de passade perfa, vi gick broarna sen hem till henne och fikade.
Nu har jag jusst kommit upp från badet, har badat i mitt lilla badkar som jag knappt rymms i(A), men de var härligt :)!

Ikväll blire nog att chilla hemma med mammi och se tv. Orkar som inte göra nått eller rättare sagt hon ville inte vara själv ikväll :P så jag ställer väl upp för henne för en gångs skull :)!

Sen ska jag packa mina grejer far till pappi imorrn, längtar lite efter han! Och särskillt till på fredag då lovisa kommer hem :)!

Ska städa lite nu men de kanske kommer in nått roligt senare ikväll :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0