Tisdag

Dagen på skolan har väl som gått bra:), inte gjort så mycke...Mest tjollrat på, som alltid dvs.
Hade näthandel som suger fan, men att få sitta vid datorn gör ju inget, men fick dock veta att vi har rpov snart :S, har inte alls följt me, så får väl se hur de går :)!

Efter skolan så for jag och sanna på stan, jag skulle lämna tillbaka ett halsband, de var visst 2 månader försent... :S, men fick iaf pressentkort så hon va snäll :)!

Sen så hemtade jag ut mina brillor :), ser iaf smart ut ! har dom väl imorrn så får ni som ser mig tycka till :)!

Ikväll blire att vara med sannis, vi ska nog chilla hoppas ja :), mamma jobbar natt så de är underbart skönt !!


 ganska söta :), Noot

Kommentarer
Postat av: HAHA

vad fan är detta för bild :O

2008-03-11 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0