Tisdag

Skolan idag var som jobbig, men de gick bra :)! Har inte lärt mig ett piss. Alla satt och kollade andra avenyn på handels lektionen tror ja ;), börjar bli lite orolig över provet som är på torsdag... De hoppas vi löser sig!

Hanna jag skötte mig bra, säger maggan förvånat och nöjd!
HAha maggan du kan ju alltid tro de ;), och i så fall var de första gången!!


Hon har varit helt sär hela dagen tror ja :), men de var väl sånnt man får ta + att de var lite roligt :)!



Ikväll ska jag fara på träning tror ja, om de är nån dvs. Annars blir de att plugga hela kvällen :S Inte så peppande men.


Vilka ska på ZOO TOUR på torsdag?
Har ångest om jag ska fara eller inte, de får vi se om :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0