Tisdag

Har inte skrivit på länge men de beror på att jag varit i storklinta några dagar. Vi åkter dit söndag morgon och kom hem nyss.
devar riktigt härligt men jag måste säga att nätterna är de värsta jag har gjort :S, Första natten sovde jag och sanna i samma säng, trångt och varmt.... Så då gick jag ut och la mig i soffan, kallt och skönt iaf.


Igår hade vi rå härligt väder strålande sol och litte kallt :)! Super härligt vare.

Vi har bastat grillat sett tv osv, några härliga dagar att bara slappa och komma bort från allt :)!
( kommer blider sen )!


Nu ska jag snart på stan med mamma och lovisa, de blir att sola igen och sen ska vi köpa nått till eivor som fyllt år :)! Ska dit på middag på torsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0