Torsdag

Alltså jag måste ju vara helt hjärn död..... Kokm jusst in genom dörren efter att typ stått och väntat på lumme i 20 min, då tar jag upp klockan och ser att den är halv 5 inte halv 6 :O, ÅÅÅå så jävla lite koll.
Ska nämligen på träning ikväll, så snart ska jag väl packa mig iväg igen :S. MIndre peppande eftersom de är korttagning och sen är de träningsmatch som suger... Menmen får se de som bra träning ist!


Dagen idag har väl gått bra som vanligt :), de blev lunch på subway idag, jävla gott må jag säga !! De var Stina och kakke som peppade hela morgonen så de blev rätt lockande och så fick de bli, sanna betalade ju så de var ingen fara för min del :P, ( du ska få tillbaka de honey).

Efter träningen ikväll blire förmodligen att vara med Sanna, och fetta med godis från kvantum, de är nämligen 3.90 där :)! och de gillas verklingen!!


haha moffe :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0