Torsdag

Var så jälva trött igår att de inte var sant, satt och såg top model med pappi och båda somnade, de brukar jag inte göra när jag sitter och ser ett sånnt bra program som de! Vi vaknade där vid kvart över 10 och då gick vi båda och la oss :), Ganska härligt var de ändå !!

Idag på skolan var allt som lungt, hade typ 2,5 timmes lunch. Ganska jobbigt men ändå trevligt :)! Vi pluggade på provet osv :)!
Provet var då inte alls svårt :), pluggade typ i onödan. Och sorry stina för att jag skickade sms:et tror de var mitt fel :S...

Ska sätta mig och se andra avenyn nu skriver sen hade


Kommentarer
Postat av: stina

Nä gere hannis inte ditt fel :$
jag är itne så diskret XD

2008-03-20 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0