Torsdagkväll

Jag kan börja att berätta om går kvällen, de vart nå strumisar,shoorts (stavning?) sen bara en svart T-tröja och ett par pumps :), Hade jävla ont i fötterna efter ska du se. Men iaf maten vart toppen god, mätta och belåtna började vi göra oss klara. Emma skulle göra ett försök att locka håret men de såg ut som en riskvast om jag ska vara ärlig, de tycke hon själv också så. De fick bli att tvätta håret och börja om från början.

Vi peppad upp med nån gammal eva och adam skiva, jävla bra faktiskt :)!
De hända ju en och annan grej hos mammi som vi kan ska tala om här :P!

Sen kom pappa och hämtade oss och skjutsade oss till folkparken, de var som dött i början men kom igång efter ett tag :), Riktigt bra blev de efter ett tag, synd att de ska gå så fort bara....
Han hitta idas telefon i trappen där jag satt och snacka med syrran, men han också tappa bort min egen mobil. Letade ett tag men sen gav jag upp hoppet :S, Men lumme ringde till den efter ett tag, ochd å vare en vakt som hade den :), så jävla underbart att den kom tillbaka!! Han hade hunnit ringa mamma och lämna nått medelanden, hon vart typ orolig :P... Men de löste sig iaf :)!

Tack alla som medverkade och gjorde kvällen till en lyckad kväll :)!

Var hemma vid halv 2, satte mig och såg andra avenyn ett tag sen blev de sängen :)!


Kommentarer
Postat av: Felicia

:) Glad påsk

2008-03-21 @ 15:56:47
URL: http://greendaygirl.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hoppas du får en bra dag! :)

2008-03-21 @ 15:57:31
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: julia

glas påsk, läs gärna min blogg :)

2008-03-21 @ 16:01:53
URL: http://allasjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0