5 maj

Denna kväll spenderades med Epa coh lumme, jag och epa tog oss en prommis till sunnanå skolan sen typ till min mammi. Blev ingen lång än men de må va, har i alla fall rört oss :)!

Sen blev att dra till epa och försöka plugga lite, har nästan gjort klart svenskan nu... Ska bara renskriva typ 6 sidor :S, längtar inte !!
Vi grillade också mashisar (stavning) i epas öppna spis, underbart gott blev de iaf :)!
Och även varm choklad och kladdis, de var lika underbart som alltid!!
Lite tv och snacka han vi också med, dom han även håna mig för min fina svenska inlämning om Sanna, hade inte läst igenom den innan jag lämnade in och de lät verklingen inte bra!!!

Sitter här hemma nu helt själv, pappi är borta så jag har huset för mig själv JIPPI. Näe faktiskt är de inte så jippi är lite mörkrädd... Har på alla lampor och radion på en jävla hög volym (A).
Blir att slagga snart tror ja, får se om de blir i soffan där tv:en finns. Orkar som inte ligga och lyssna på alla ljud som hörs om de är knäpp tyst :S,

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0