6 maj

Jag hatar jävla blogg.se, hade just skrivit och såklart for de bort :S . Gör väl ett nytt men kortare... Orkar som inte

Dagen var jävla trist det var väl mest vädret som gjorde de. Regn och kyla.
Betämde mig för att cykla in till stan iaf och köpa mitt skärp och lite godis vart de också (A).
Började renskriva och nu är äntligen allt klart !!!

Ikväll har jag varit på waynés och fikat :), de blev kladdis med grädde och kaffé , himla gott !!
Nu ska jag uppoch tiita lite film, mamma köpte en amelia och då följde det med en film. Jävulen bär prada, får väl se om de är nått bra eller :)!

Fick ett sms av syster idag, att de blir 25 grader och sol till helgen då jag kommer ner. De kan ju inte bli så mycket bättre :)! Men känner dock att jag håller på att bli sjuk och de är verklingen inte bra ... Men de är bara att käka alvedon så löser de sig :)! känner inte heller peppen på att sitta i över 12 timmar på ett tåg, kommer inte ha nått att göra, så de är bara att slå en pling eller två :)!

Soo long !


image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0