Godmiddag

Dagen har funkat bra förutom att jag inte kunde andas efter lunch orkade jag inte mer så gick till skolsyster och hon gav mig nå droppar i näsan och tyckte att jag skulle kolla upp om jag var pollen alergisk, för de var himla konstigt att de har varit så jävla länge nu..


Provet idag gick åt HELVETE inte ens roligt, hoppas på ett G iaf. Sen fick vi veta småföretagande och jag känner mig nöjd :)!

Ikväll hoppas jag på att epa villl hitta på nått, har inget för mig och de skulle vara trevligt att umgås lite :); känns som de var ett tag sen.
Annars blire väl att vara med mamma och tobbe :P

Har ju socker förbud men de går inte så bra, denna dag är den enda jag inte ätit socker på och den första, har klarat de en och en halv dag, inte bra jobb hanna. Men de är jävla svårt, de tycker iaf Stina med ;)

SOO LONG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0