Hemma

Nu är jag äntligen hemma i skellefteå, jag skulle gärna stanna ett bra tag till men efter resan känns de bara skönt att vara hemma. LÄngtar enormt mycke till att få sova i min egen säng i natt, natten på tåget var inte direkt härlig!

Har inte skrivit på ett tag de är för att tiden och orken inte räckt till, men i Lördags var vi på stan och shoppade. Hittade en tröja, bikini och ett par skor. Efter typ 4 timmar på stan så drog vi till Liseberg och åkte allt vi bara hann med!! Så jävla roligt, sen när jag gick och la mig känndes det som om helt världen snurrade för vi åkt så mycke...
På bussresan hem från Liseberg mådde man väl inte prima,  huvet var snurrigt och jag mådde lite illa. Och de vart ju inte precis bättre när en typ 35 årig man kom in i bussen och sätter sig och spyr. Fyfan för han, han kunde väl ha väntat till hangick ut ur bussen... Stackarn som ska städa säger jag bara.

Igår så solade ci och bara chillade sen for vi in till stan och köpte mat till mig sen var de bara att sätta sig på tåget och iväg hemmåt.

For på skolan idag fast jag var rätt slut, var tvungen att göra bort turism provet, had einte pluggat men de gick väl som bra ändå. Ägnade engelskan åt de (A). Trevligt att träffa min klassvänner igen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0