Kväll

Har pluggat hela dagen, dvs typ en halv timme. För mig är de att plugga när jag har bken öppen och typ sitter och ser tv, då känns de som att jag gör läxan... Har iaf hunnit lära mig lite.

Ska till Julia snart och chilla med henne ikväll, bliratt se tv tror ja hoppas ja på iaf.

Prövade de jag ska ha på skolavslutningen idag, och de blir riktigt bra :) bara nå skor som fattas men de löser sig eller så tar jag bara nå gammel pjux ! Lovisa hinne rju komma hem så kanske snor några av henne :)!
De blir iaf ha på sig en kjol och en rödrandig frodral till. Ni får väl se de på när vi går ut :)
 Mina CP klass vänner !

Kommentarer
Postat av: kakkelito

HAHAHA JAG ÄR CPP!

2008-05-19 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0