Måndag

Sitter på skolan nu efter en lite mindre god måltid, är så sjukt less på skolans mat.
Jag har stina har gjort upp ett vad, vi får inte äta socker fram tills skolavslutningen och då menar jag typ inte godis inte kaka och inte bullar inte ens läsk. Fattar ejj hur de kommer att gå , vi såg ju hur de gick för emmsan nog för att jag tyckte hon var riktigt duktig men :)!


Ikväll var de egentligen innebandy avslutning men julia sa igår att de inte blir nått av, men ska kolla de själv för säkerhets skull också :), men vet aldrig vad julia snackar om ;). Annars ikväll blire väl att plugga lite sen vette fan typ slapp framför tv:en skulle jag tro :)



image157

Kommentarer
Postat av: kakkelito

HP1A!!!
DU KLARAR DET HANNIS! :D

2008-05-19 @ 12:32:24
Postat av: SCitiinaaaa

HAH peppa mig meee kakke :(

2008-05-19 @ 20:18:41
URL: http://stinawidmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0