Måndag!

Sitter på skolan och ser andra avenyn orkar som inte jobba, eller jag försöker göra de samtidigt :),
Vi har typ bara fyra gånger data kvar, jag fattar som inte att tiden går så fort.. :)!, helt underbart att de snart är sommar. Vi satt på matten och snackade om vad vi i klassen ska hitta på, på skolavslutningskvällen. De blir nog trevligt :)!

Idag efter skolan blir det att fara hem till mammi och fika, har inte träffat henne på hela vekan sen far hon till Turiket och jag till göteborg sen far jag till pappa igen så måste hinna träffa henne innan hon åker. Tycker de är lite dålig stil att fara utomlans utan mig....

Ikväll blire att chilla och göra klart min svenska, läste de epa skrivit på deras blogg och springa blir de varklingen INTE, men en prommis skulle vara härligt :)!



image137


Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0