Onsdag

Har just fått igång Innternet, efter mycke om och men. Jag fick ringa nån snubbe men han hjälpte mig så fint :)!

Idag på skolan har vi haft en "rolig" dag för hp1b och jag måste säga att de vart ganska lyckad, de började med brännboll. De blev väl lite långdraget men de funkade, sen så hade vi aktion och sen vare tårtbakar tävling !! De var MUMS, men magen mådde Ejj bra. Och som jag sa tidigare skulle jag och Stina vara utan socker men de blev ett litet undantag idag ;)(A)
Tim tryckte även tårta i Oskars ansikte GOOOOOS, faktiskt riktigt roligt och min idèe från början men jag vågade inte göra de på han (A)

Sen fick vinnarna ett mycket fint pris GODIS för säkert 60 kr som egentligen skulle vara 110 men hmmmmm undra vart resten av godisarna tog vägen ??

I eftermiddag har jag varit på stan med mamma, hon köpte en tröja och ett par skor som var riktigt fina, kommer använda dom kan jag lova! Lite stora men man får väl offra sig (A).


Ska plugga skriver mer sen, hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Hahaha fy fan så roligt det var när oskar fick på sig grädden :) !

2008-05-21 @ 18:52:55
URL: http://st0ffe.sikstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0