Onsdag

Denna dag har varit helt okej men hjärtat har väl fått jobba lite mer, har fan varit skräckslagen av alla vattenballonger som kommer flygandes. Fick en stor jävel i ryggen men de gick inte sönder och tur var de för då hade jag varit riktigt blöt, de gjorde bara ont :S:P

Vi är peppade på trean nu ska jag medela och då kommer INGEN hem torr :P

Annars idag fick vi veta turism betyget och jag gillar verklingen Biggan (A).

Ikväll vette fan vad som händer, de var snack om att se tv men vi får se :)! Måste göra lite på handelsen också, den sista grejen jag har i de ämnet för alltid hoppas ja :)! Har även texnings prov imorrn :S, de kanske låter lätt att skriva bokstäver men de är skit svårt, att få dom prefekta så att Inger är nöjd ... De är ingen lätt match.


image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0