Söndagkväll

Ikväll har jag chillat med mammis och lovisa, de började med att vi gav henne pressenterna, hon fick nått salt grejs från polen som lollo köpte när hon var där, en handduk och ett halsband och så vart hon bjuden på mat :)!

Vi åkte till stan för att köpa mat, de vart på lilla kina sen gick vi ner till älven och åt de :), jag han kasnke tio tuggor sen börjar jag blöda näsblod och de är inte lite heller... Jag blöder i ca 15 min innan jag blir less och lovisa fick gå tillbaka och hämta papper, bryggan var typ knallröd där jag satt :P

Har just sett en bra film och nu är de sanningens ögonblick och sen blir det att se step up:), en underbart bra
dans- film!


Ha en bra kväll,
btw börjar 12.00 imorrn så underbart härligt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0