Söndagkväll

Denna kväll har jag spenderat med mina dunder flickor + Jesper. Det började med att Jag och epa drog på ica och köpte frukt för ovanlighetens skull :), mycket gott förutom att mina mango var helt pajj, den var typ brun och smakade skit :S.

Vi såg tv och hade allmänt trevligt, jag hade överskotts energi och orkade knappt sitta still. Är de bara jag som inte vet vänsterdemokraternas partiledare? :O Dom säger att de ska vara en allmenbildning.... Tror jag ej på.

Vi såg saningens ögonblick, de är fan sjukt hur sär han var och han förtjnar att bli dumpad av sin tjej. Han hade varit otrogen, tagit från hennes pengar och spelat poker, försörjde sig på hennes pengar, ville att hon skulle silikon pattar osv... Bara sjukt, men ställer han upp i programet från han ju skylla sig, men är de värt att utsätta flickenvännen för de?, de var ju bara synd om henne typ..

Imorrn äre skola och nya tag, inte för vi har så jobbigt men! Ska sussa nu God sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0