Tisdag

Kom jusst hem från mammi, var där och fikade och pratade med henne lite. HOn kom hem från utlandet igår så har inte träffat henne på ett bra tag. Gulliga mor hade köpt entt linne och godis till mig, tack för de :)!

Imorse blev de panik för fröken lundgren, jag hade nämligen stältt väckaren på hav 9 ist för halv 8. Vaknade av mig själv kvart över 8 för att nästan var igentäpp och jag kunde knappt andas så gick upp och fixade nässpray ch sen kollade jag på klcokan, PANIK..... Men jag var i tid i alla fall, vi började med nationella 20 i 9 och jag var i tid :), jävla skönt !!
Idag hade vi bara matte nationella och idrott :), trodde jag ksulle få göra borta handelsprovet men inte de, kasnke lika bra!

Ikväll hoppas jag att jag får umgås med mina flickor, jag vet att julia träningsnörden ska på fotboll men eveoch emma kasnke är lediga för lite sällskap !

 

Kommentarer
Postat av: EEe

va med mig och emmmaaaaaaaaaaaaaaa

2008-05-13 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0