Torsdag

Denna dag har jag spenderat med släkt och pappi, vi for först till faffe på panget. Nått äldreboende. Där fikade vi lite var trevlig med han nån timme sen for vi till morfars stuga. Där åt vi god mat och chillade i solen :), alltid lika gott att fara dit!! väger minst 3 kilo extra nu :P,

Sen for jag hem och duschade trodde jag skulle hinna innan  mina fina klass vänner dök upp men dom han hinna hit före jag var klar, men de dog dom inte av hoppas ja :)!
Vi åt en helt underbar kaka som KAKKE hade gjort ;), sen spelade vi lite spel och såg tv. En trevlig kväll med trevligt folk och gott äta (A).

Imorrn ska jag jobba på Jysk vette fan hur jag kommer att orka jobba där hela dagen, börjar 9 och slutar väl vid 5 :S, känndes jobbigt, men vill man ha pengar så får man ligga i :)!
Sen på kvällen ska jag på isladan och se sound of music (stavning ) med pappi och bernt, de blir trevligt skulle jag tro :)!

ska sova nu men ha en bra kväll och morgondag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0