Torsdag

Har jusst kommit hem från en prommis med sanna, vi gick broarna. Riktigt härligt faktiskt!!
Dom ringde om jobb för ett tag sen och både imorrn efter skolan och på lördag ska vi jobba på Jysk, kändes jävla jobbigt men de är väl sånnt man får ta, tjänar ju iaf pengar!

Skolan idag gick väl som bra, hade bara två lektioner. Gjorde mitt handels prov och fick även veta vad jag fick på de. Riktigt nöjd för att inte ha pluggat ett skit typ :)!
Idag hade jag mina svarta pumps på mig och när vi skulle gå ut genom ytterdörren fastnar klacken i den håliga mattan och jag fortsätter lixom gå utan sko, vart som chokad när jag la ner foten igen utan sko och  la ifrån mig ett lite större skrik som bara kom som en reflex. De var mer pinsamt, menmen...


Ikväll blire att plugga lite till småföretagande provet vi har på måndag, känner mig själv och kommer inte göra de i helgen så lika bra att börja :S! Sen kanske de blir att vara med Epa men hutbullen kasnke skulle träna så får väl se ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0