Torsdag..

..och snart helg :) elle kom på jag har de nu, fick ledigt från svenskan imorrn så är LEDIG HELA DAGEN :)
förutom att jag måste jobba :S, och jag går typ helldre i skolan så de var väl inte så mycket att hurra för :P!

Dagen har varit torr förutom nå småsprut av en mini vatten pistol men de gills inte för dom var inte tvåor :P,
såg lite av vårkonserten idag men ska dit ikväll me :)! De bilr nog nice, dom är alltid så duktiga!!

Och ni som har lite till liv på Anderstorp kan ju be om förlåtelse till en tjej, de var fan inte snällt de ni gjorde!! INgen aning om vem de var men de spelar ingen roll... Okej vatten men inte surfisk!!


Får mitt HALEBOP kort om några dagar, fan va skönt att kunna använda mobilen på ett bra sätt igen !!
Och vad ni än görbyt inte till parlino för dom suger KUK!


image187

Kommentarer
Postat av: lal

birk

2008-05-30 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0