Vädret?

KOm jusst hem från mamma det var fan 0 grader ute och jag höll på fyra bort, dom sa att de var typ -6 på natten, det är fan inte vår de är ju snart sommar, vad håller vädret på med? 

Men som sagt har jag spenderat kvällen hemma med hon tobbe och familjen sönderberg. Vi käkade såg lite tv och spelade kort, först gick de sämst men de kom min vanliga "spel tur" fram. Jag brukar ha väldigt tur när de gäller spel, dom som känner mig vet om de;) HIHI


Ska nu sova eller så funderar jag på ett Andra avenyn avsnitt vi hann bara se två igår innan vi somnade, så har ju ett kvar eller tom två stycken :),

see you later aligator :)!

Kommentarer
Postat av: kakkelito

Jag fattar inte heller... det snöade nyss!:O
Det ska ju bli sommar nu!!!

2008-05-18 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0