Äntligen helg !!

Hemma från stan, de ä'r en tradition att gå på stan efter skolan på fredagar kan man som säga. Köpte bara ett nagelack idag ett brunt som jag så längre letat. 

Idag på skolan fick jag tillbaka mitt prov från naturen, och jag klarade över G till och med. Så är nöjd. Sanna fick läsa mitt prov som bestog av en massa text, då säger hon: Hanna de här låter inte som de är du som skrivit de är för smart skrivet...
Tack da.. Jag är väl smart? Näe men man måste ju "låta" smart iaf, man får ju inte vara dum.

Ikväll blir de mys kväll hos epa med chips och dipp? och idol tittande ! Har inte sett idol en fredag så de är väl bäst att passa på medans de fortfarande går.

Jag hatar att läsa om vad andra gör på dagarna men likförbanat skriver jag om de själv... Tråkig tjej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0