Måndag

Han inte skriva igår pga att de var så mycke bra på tv
först oth, ensam mamma, sanningens ögonblick sen hade vi spelat in en film som jag satt och såg. Jag satt fastklistarad framför tv.en kan man som säga ! Chokladbollar gjorde jag också.


Matchen igår vann vi med 6-1 :), bra jobbat flickor !! Och utvisningen jag fick var bara sjuk, för att jag spang från bollen och inte såg att den skulle landa i mitt huvud. Hans förklaring var att jag sprang så långsamt att jag kunde fattat att bollen skulle landa i mitt huvud. Snälla vän jag har inte ögon i nacken.






En av mina favoritfilmer tror jag nästan, inte den jag såg igår dock.
Minns inte vad den hette (A)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0