Om några veckor kommer jultomten, så va extra snälla nu!

Sitter nu Foto och gör ingen ting.. Har inte orken idag, ska fara hem efter nästa lektion och sova.


Tänkte på en sak, snart är de jul och man måste köpa julklappar. Någon som har lusst att fara utomlans istället? Allt är så komplicerat och jag vet inte om jag orkar de, är ju van att ha en traditionell julafton men så kommer de inte bli i år... Förra året var de nytt men nu är de verklighet.
Men man får väl göra de bästa av situationen, har ju i alla fall min syster och Pappa att umgås med hela dag och kvällen. Kommer nog att blir bra tillslut i alla fall, om ni inte brukar vara i landskyrkan på julaftonsmorgon så är de nått jag tipsar er om. De var verkligen jätte mysigt att vara där och lyssna på sång osv, de är då den riktigt julkännslan kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0