Onsdag

Skönt med bara två lektioner idag, provet gick väl sådär... Kanske klarar ett G om jag har tur :)
Vid halv tolv var vi på kapla och åt med emmis reb och epa ! Trevligt att se nytt folk och såklart var jag där för att träffa mina superstars. Lyckades rammla också... Mitt knä gör faktiskt jätte ónt, men lite roligt var de :P

Resten av dagen gick jag sanna och emma på stan, jag hade bestämt mig att jag skulle köpa ett par svarta byxor innan jag for hem men antingen var som för små, fannas inte storlek, för utsvängda eller för dyra.. Men tillslut hittade jag ett par på Hansens som passade perfa ! Sen köpte jag en fusk polo och en tubtop också. Vart väldigt besviken när jag gjorde ett kontoutdrag, de stog mycke sifror på lappen men inga höga nummer...




Old shool :) En kväll som inte förglömms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0