Lördag-Söndag

Har inte suttit vid datorn sen i fredags, har haft så mycket att göra.

Kan börja berätta om gårdagen.


Vi for till Linas brors lägenhet vid 17.00 för att laga mat och bara umgås tills vi skulle till örviken. Maten var faktiskt riktigt god och sällskapet kunde ju inte vara bättre. Vi gjorde oss klara inför kvällen med en massa smink och horn, jag emma och epa var nämligen kiss så de behövdes förberedas endel. ´Vi körde singstar och åt gott, hade allmänt trevligt kan man säga. Vid 21 så for vi till örviken och chillade där ett tag,första timme var skit kul men resten var väl inte så ball. Vi (Kiss) fick höra ett antal gånger att vi hade bäst utklädnad på bygget´. LIte roligt faktiskt med tanke på att många var klädda till mer eller mindre horer... Inte en fin syn från en nykters öga iaf!
Vi for hem ganska fort, musiken hackade och folket spårade. Vi åkte hem med Kim och wille, nått jag aldrig kommer att göra om... Ett helvete måste jag säga jag som är åkrädd.. Men underbart med hämtning och lite körning i stan, Tack !

Söndag
Har jobbat idag, inga folk så ganska skönt. Sen har jag varit hos morfar och ätit och fikat, uppvaktade han i efterskott + att jag fick pressent av dom också. Sånnt där salt man har i håret för att  få volym. Har hunnit se mitt favvo program (ensam mamma söker ) och nu sitter jag här och ska ta igen de jag missat.


Långt och tråkigt inlägg men detta var min lördag och söndag, en trevlig helg som läggs i minnet.
Bilder kommer väl så småning om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0