Tisdag

Idag var de min tur att komma försent till mötes platsen imorse, retsten av dagarna har de varit sanna som varit sen. Jag hade i alla fall en orsak att jag var sen, polisen hade spärrat av från mitt hus och en ganska bra bit bort mot sunnan¨å skolan...Fick cykla en himla stor omväg för att få mig dit jag ville.
 Var som nyfiken hela dagen och tillslut var jag tvungen att gå in på norran och se, då äre en lastbil som voltat som tydligen kunde explodera eller nått... Läskigt att sånnt händer hela tiden nu :S, måte medge att de var super halkigt både igår och i söndags, de gick nästan inte att vistas ute.


Skolan gick i alla fall bra, ganska chill men med många trötta ansikten blir de inte alltför bra stämmning. Turismen som jag och Sanna gör kommer bli helt suverän !! Prata i mick och låssas vara smart är nått som är roligt :)

Vi har faktiskt fått ganska mycke läxa och prov nu för att vara vi, imorrn småföretagande och på fredag NK prov och en engelska inlämning... Stackars oss som har så mycke hela tiden, ärligt tarlat så är detta de tredje provet vi har i tvan så jag ska inte klaga :), vet dom som har värre.




skidåkarn ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser stabilt ut;D

2008-11-04 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0