Torsdag

Tiden går som en raket, nu är de helg igen ! Har faktiskt planer för helgen som kommer. Fredag blir med sanna förhoppningsvis och lördag var de snack om att göra våran film, men jag går bara med på de om vi skiter i deckar historien för den sög tycke jag. Ska även jobba på Lilla på lördag, Myspys
På söndag blir de julmys i staden eftersom de är skyltsöndag, de är alltid en bra start för julen för mig !


Åter igen en massa plugg som jag ska ta tag i, sen väntar en kladdkaka på mig nu så ska slita mig till den och tv.en ett tag.



Måste bara säga att de kommer bli så himla kul med dunder cupen iår, vi kommer rocka alla.  NOOOOOT
Eller hur turismarna?

Kommentarer
Postat av: C

KLART VI KOMMER!

VI KOMMER KROSSA DOM!!

2008-11-20 @ 16:50:50
Postat av: stina

TAGGAAAAAA DUNDERKUPPPPPP!

2008-11-20 @ 17:23:35
URL: http://swi.blogg.se/
Postat av: jullan

jag ska heja på er;)

2008-11-21 @ 15:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0