Torsdag kväll.

Hur får man tillbaka flikarna på internet ? Jag hade så förr men nu är de borta och vet inte hur man får tillbaka de, hjälp mig nån, snälla :)! Blir fan galen att måsta ha flera "blad" upp för varje grej jag gör...


Har just varit och övningskört igen, körde idag på dan också. Fickparkerade utanför olanders och de gick bättre än väntat:)! Skulle bara vilja ha körkortet nu, men vågar ja? De känns som man får så mycke ansvar och frågan är om jag är redo för de, men de är ju trotts allt ett år kvar !! Hinner nog mogna ;) Btw grattis till wills som fixade körkortet idag !

Hade tänkt lägga in en massa bilder, men de kommer imorrn på morgonen


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0