Dag: onsdagen den 8 oktober

Kvällen som sprungit förbi och som skulle tillbringas med läxboken ändrades snabbt. Maten var helt underbar, träffade söta emma där också . Sen drog vi till jacks för att inhandla lite grejs, de vart ganska mycke till mitt kalas faktiskt.

Sen börjde bowlingen . De gick väl sådär för mig i första serien men i andra kom jag igång pårikt. När vi var i full gång så ropade en man på mitt namn, reagerade inte först men sen tittade jag dit och han undrade om jag tränade bowling, nejnej aldrig tänkte jag men trog till ett fejk leende och sa att jag bara var här för trevlighetens skull. Han tyckte att jag hade anlag för att börja träna typ.. Men tyvärr så fanns de inte nån dam grupp. Otur för mig att jag inte fick börja träna ;), Hanna bowling proffset! Skulle inte tro de va ?


Ska titta lite i matteboken sen blir de att se tv och sova.

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAH ändå hanna överaskar :D !!!!

2008-10-08 @ 21:37:16
URL: http://swi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0