Fredag

Föreläsning igen, den var väl sådär... Men bättre än matte ia :), fick sluta tidigare och då lkom lovisa och hämtade mig sen vart de stan tvärt och hämta pappa senvidare mot el-giganten sen en lång bilfärd mot ånäset där faffe bor !! Kom hem ca 20 min innan jag skulle vara på nordanå och träffa Sanna för att gå på teater, men jag han eftersom middagen vart på X:et, snabbt och smidigt var jag mätt  magen igen. Teatern var väl sådär, inte min humor om jag säger så, men sanna hade kul i alla fall :P


NU stter jag och försöker ladda hem en massa låtar sen blir de sängdags, har samlig imorrn klockan 9.00 så sömn kan jag lova att jag behöver. De är ju min födelsedag imorrn så måste ladda med en massa krafter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0