Fredag

Då var de helg igen , tiden går så himla fort... BÅde bra och dåligt, vill att de ska blir min födelsedag och julafton NU :)!

Idag har jag iaf varit hos sjukgymnasten på a-torp, och han berättade att jag hade fel på mina nerver i armen men att de om några veckor kommer att fara bort och de inte kommer märkas nått !! Skönt att man kan lämna och gå vidare då.

Var på stan med Stina och Sanna idag, stina for ganska fort men jag och sanna stannade tusan till dom stängde :P, han med fika och en massa snacka sen shoppade jag örhängen, vågtång och nån kräm till håret . Nöjd iaf :)

Väl hemma hade jag tänkt hjälpa till med maten så de går fortare men ulrika kommer inte förnt halv 8 så de gav som lite, men ikväll blire i alla fall att se dagboken som jag så länge längtat efter!! Sen KANSKE vi ska ut och leka, dvs säga om orken finns kvar.


Kommentarer
Postat av: syster

filmen är superbra, inte ett öga tort efter den!

Ha en mysig kväll:)

puss

2008-10-03 @ 18:58:49
Postat av: syster

härlig bild föresten på dig o jullan, när ni gungar:)

2008-10-03 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0