Godafton

Har just varit ute och gått, känner mig riktigt stolt nu :) Tidigare ikväll har jag varit ute och kört bil, mamma vill till olika ställen så självklart ställer jag upp och kör, de är ju bara roligt !

Ska ta och duscha nu sen en titt på tv:en sen blir de nog en tidig kväll för mig, är helt slut på dagarna. Känner inte peppen på nått längre... Men de kommer nog tillbaka så småning om hoppas jag, orkar inte gå runt och vara nere.. Ett av själen är nog att mina älskade syster har farit tillbaka till Gävle igen. Känner mig som halv utan henne<3


Kommentarer
Postat av: syster

hej söta du! saknar dig med!! var otroligt kul hemma:) extra kul att se din min på busstation:)

2008-10-21 @ 23:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0