Godmorgon

 Sanna är söt som sand eller vi kan säga socker !


Sitter nu på Datan och alla sitter och letar sitt arbete, jag fick paniken att jag inte hade gjort de.. Men hade tydligen redan lämnat in de, har jag inget minne av. Tur hade jag iaf :)  Idag har vi en dryg dag , hoppas den går som smör för jag orkar verkligen inte... Men känner mig piggare än igen i alla fall.

Ikväll ska jag iaf vara med Epa, hoppas emma och julia också tittar förbi. Länge sedan vi umgicks på en vardag måste jag säga. Det ska bli trevligt . Ska försöka hinna gå ut och gå efter skolan också, måste ta tag i min hälsa nu. Min kropp kan inte må bra med tänkte på att jag vräker i mig kakor och godis ist för mat.. Detta ska vi få ändring på !!

Kommentarer
Postat av: sannaa

Du är en sötsmula!

2008-10-21 @ 09:17:12
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0